Italia este a doua mare piata pentru operatiuni de retail a Deutsche Bank, dupa piata germana, cu aproximativ 300 de sucursale si 4.000 de angajati.

Procedura de revizuire ar putea duce la o diminuare semnificativa a operatiunilor sale si ar deschide calea pentru o posibila iesire de pe aceasta piata in viitor.  

"Deocamdata nu a fost luata o decizie definitiva cu privire la vanzare si la modalitatile in care se va face vanzarea operatiunilor din Italia. Dar prezenta Deutsche Bank in aceasta tara nu mai este considerata ca fiind una strategica", a declarat una dintre surse.  

Deutsche Bank a refuzat sa comenteze.  

Pentru T3 2015,  cea mai mare banca germana a raportat pierderi inainte de taxe de 6 miliarde euro si a avertizat, de asemenea, ca exista posibilitatea unei reduceri de dividende.

John Cryan, CEO-ul Deutsche Bank, a promis ca va reduce costurile si va creste profitabilitatea urmand sa prezinte joi detaliile noi sale strategii.  

Anul trecut, Deutsche Bank a vandut 90 de sucursale din Italia, insa o noua reducere ar reprezenta un pas semnificativ in aceasta tara unde a fost prezenta inca din anii 1920.

Cu toate acestea, banca germana nu este singura care se gandeste sa se retraga din Italia. Alte mari banci internationale, inclusiv Barclays si GE Capital, au scos la vanzare diviziile lor din Italia in conditiile in care isi concentreaza atentia pe ale piete.