Raportat la 2009, momentul declansarii crizei economice, grupul Eurolines a reusit sa isi tripleze vanzarile, atingand in primele trei luni ale acestui an o cifra de afaceri de 98 de milioane de lei, fata de aproximativ 30 de milioane de lei in trimestrul I din 2009.

Touring Europabus Romania a avut in T1 2014 o crestere de 48% a cifrei de afaceri fata de T1 2013, ajungand pana la nivelul de 77 milioane de lei.

Principalele linii de business ale Touring Europabus Romania care au inregistrat cele mai importante cresteri in perioada ianuarie – martie 2014, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2013, sunt:

•   +65% pentru vanzarea de pachete turistice distribuite prin reteaua de agentii TUI TravelCenter si Eurolines;
•   +33% la biletele de avion;
•   +31% la activitatea de transport international cu autocarul operat sub brandul Eurolines.

Cresterea accentuata a vanzarilor de pachete turistice in T1 2014 are la baza diversificarea ofertei, introducerea de noi destinatii in portofoliu, majorarea cererii pentru pachetele early booking si pentru destinatiile exotice. La aceasta se adauga si procesul de imbunatatire continua a serviciilor de consultanta oferite clientilor in alegerea destinatiei de calatorie, dezvoltarea retelei de distributie si calitatea recunoscuta a serviciilor turistice marca TUI.

In ultimul an, au fost deschise 16 noi birouri de vanzari si, in acest moment, cu un numar de 78 de puncte de lucru, Touring Europabus Romania detine cea mai extinsa retea de agentii din Romania.

Si celelalte companii membre ale grupului au inregistrat majorari importante ale cifrei de afaceri in primul trimestru.

Nova Travel, tour operatorul Grupului, a avut o crestere a cifrei de afaceri de 25% in T 1 2014 comparativ cu T1 2013, pana la nivelul de 6,5 milioane lei. NOVA TRAVEL a marit in acest an numarul curselor charter marca TUI, introducand noi destinatii in portofoliul sau, respectiv catre Spania ( insulele Mallorca si Tenerife) si Grecia (Santorini, Zakynthos si Mykonos). In varf de sezon, Nova Travel va opera pana la 16 curse charter pe saptamana catre destinatii din Turcia, Grecia si Spania.

Danubius Travel, tour operatorul Grupului Eurolines specializat pe incoming (turisti straini care calatoresc in Romania) si business travel, a inregistrat o crestere de aproximativ 25% a cifrei de afaceri in anul T 1 2014, comparativ cu T1 2013, ajungand la aproximativ 6,8 milioane de lei. Numarul de turisti straini care vor veni in Romania prin intermediul DANUBIUS TRAVEL va creste cu 55% in acest an, ajungand la aprox. 100.000 de persoane.

Pentru acest an, Eurolines si-a propus sa-si consolideze liniile de business, pozitia de lider pe piata, precum si dezvoltarea afacerilor in mediul online.

"Vom continua sa ne concentram pe cresterea business-ului in mediul online si pe dezvoltarea permanenta a tehnologiei, pe imbunatatirea serviciilor de vanzare si post-vanzare. Romanii sunt din ce in ce mai selectivi si prefera produsele si serviciile de calitate, consultanta specializata si grija fata de detalii, pe care noi suntem dedicati sa le oferim clientilor nostri. Rezultatele din primul trimestru al acestui an ne confirma faptul ca obiectivul de crestere cu minim 20% a cifrei de afaceri a Grupului Eurolines Romania in 2014 este realist", declara Dragos Anastasiu, presedintele Grupului Eurolines Romania, intr-un comunicat remis Incont.ro.

Grupul Eurolines, din care fac parte 20 de companii din Romania, Germania si Republica Moldova, a inregistrat, in primul trimestru al anului, o crestere de 39% a cifrei de afaceri fata de perioada similara din 2013, ajungand la nivelul de aproximativ 98 milioane de lei.

Anul trecut, Eurolines Romania a avut o cifra de afaceri de 330 milioane de lei, in crestere cu 30% fata de 2012.