In perioada ianuarie - martie 2015, profitul net a urcat cu 43%, la 1,19 miliarde de euro, de la 830 milioane de euro, in T1 din 2014.

In martie, ING si-a vandut subsidiara de asigurari din SUA si in februarie si-a redus participatia detinuta la NN Group NV la aproximativ 55%, ca parte a planului de restructurare.

ING va relua in 2015 plata dividendelor, pentru prima data in ultimii sapte ani, dupa ce a achitat ajutorul de stat.  . 

Venitul net a urcat la 1,8 miliarde de euro inT1 din 2015, fata de pierderi de 1,92 miliarde de euro in perioada similara din 2014. Veniturile nete din dobanzi au urcat la 3,2 miliarde de euro.

ING Bank Romania a inregistrat in T1 din 2015 un profit net de 82 milioane de lei, in crestere cu 9%

Portofoliul de credite s-a majorat cu 12%, ajungand la 11,387 miliarde lei, fata de 10,192 miliarde lei in T1 2014. Cresterea a fost influentata de dezvoltarea activitatii pe toate segmentele de clienti, cu o contributie semnificativa (50%) a clientilor mid corporate si IMM. 

Cota de piata in creditare a crescut la 4,9% comparativ cu 4,6% in T1 2014, inregistrandu-se o crestere accelerata a creditarii in lei. Din total portofoliu, ponderea creditarii in lei s-a majorat la 50% in T1 2015 fata de 45% in acceasi perioada a anului 2014. 

Veniturile bancii au totalizat 240 milioane lei, fiind cu 17% mai mari comparativ cu cele din primele trei luni ale anului trecut, ca urmare a cresterii afacerii in special in zona clientilor Retail si Mid Corporate Banking.  Raportul costuri/venituri a inregistrat o imbunatatire fata de aceeasi perioada a anului anterior, diminuandu-se la 56% in T1 2015, fata de 60% in T1 2014.

"Am inceput 2015 concentrandu-ne eforturile pe dezvoltarea unor produse inovatoare in zona digitala si intarirea prezentei in segmentul IMM care beneficiaza acum de tot sprijinul nostru si de o abordare dedicata. De asemenea, anul 2015 a marcat o noua etapa in strategia ING Bank pe piata locala, etapa in care clientul este direct implicat in constructia produselor bancare, oferindu-i astfel mai multa putere de decizie", a declarat Michal Szczurek, CEO ING Bank Romania, transmite Agerpres.

  In primul trimestru al anului 2015, banca a castigat 44.000 clienti noi persoane fizice, care se adauga unui portofoliu de clienti activi atat pe canalele traditionale cat si pe cele digitale.  'Cu acest portofoliu, ING Bank ramane cea mai digitalizata banca din piata locala, cu cel mai mare numar de tranzactii (12 milioane tranzactii in 2014) si cele mai mari valori tranzactionate prin canalele digitale', se mentioneaza in comunicat.  ING Bank Romania este parte a ING Group, institutie financiara internationala de origine olandeza, care ofera servicii bancare unui numar de peste 33 de milioane de clienti individuali, companii sau institutii din peste 40 de tari.  Infiintata in 1994, ING Bank Romania este in prezent o banca universala, oferind produse si servicii tuturor categoriilor de clienti - companii mari si mici, institutii financiare, mici antreprenori si persoane fizice.