La nivel global, L’Oreal a inregistrat o cifra de afaceri de 25,8 miliarde de euro in 2016 si, cu o cota de piata de 12,6%, este lider mondial.

Grupul francez a intrat pe piata romaneasca in urma cu 20 de ani, iar acum compania a ajuns la afaceri de 60 de milioane de euro si la un numar estimat de 2,9 milioane de clienti.

Estimam ca in urmatorii ani sa adaugam celor 2,9 milioane de clienti inca 3 milioane de clienti”, a afirmat directorul general al L’Oreal Romania, potrivit News.ro.

Daca pana in 2015, producatorul francez doar comercializa produsele sale pe piata romaneasca prin diverse canale de distributie, din 2015 L’Oreal a intrat si in retail prin infiintarea propriilor magazine.

Compania a deschis in 2015 primul magazine din Romania sub brandul propriu, Kiehl’s. In prezent, compania are 7 magazine care functioneaza sub brandurile proprii precum NYX Professional Make-Up si Kiehl’s.

Gilles Antoine a mai spus ca anul acesta grupul intentioneaza sa mai deschida inca doua magazine in Romania.

Printre cele mai cunoscute brand-uri produse de L’Oreal se numara Garnier, Lancome, Kerastase, Maybelline, Yves Saint Loraine, Cacharel, Vichy sau La Roche Posay.

Piata romaneasca de produse de ingrijire personala si frumusete este estimata de Euromonitor la aproximativ 780 de milioane euro, fiind dominata de multinationale precum L’Oreal, Avon, Beiersdorf, Procter&Gamble, Unilever, Amway sau Oriflame.