Potrivit acestuia, numarul de magazine din Bucuresti se va mari de la opt la peste zece. Unitatea cu numarul 134 a retelei va fi deschisa luni in Bucuresti, in Rahova. 

Totodata, in cursul acestui an va fi deschis un centru logistic, la Cluj-Napoca, in prezent functionand doua astfel de unitati, la Bucuresti si Ploiesti. 

"Vrem sa ajungem la circa 200 magazine in acest an in Romania, fiecare unitate are o suprafata intre 900 si 1.200 metri patrati, iar investitia aferenta, fara teren, depaseste un milion de euro", a afirmat Trnobranschy. 

Magazinele Lidl comercializeaza peste 1.300 de produse alimentare si mai mult de 2.000 de articole non-food. Din totalul produselor, 80% sunt marci proprii. 

Lantul are promotii in fiecare zi de luni si joi, zile in care numarul vizitatorilor din magazine creste cu 30%. Fiecare magazin nou deschis beneficiaza de asemenea de reduceri de 16%-33% la diverse produse. 

"Suntem total multumiti de vanzarile de pana acum din Romania", a mai spus Trnobranschy.  El a adaugat ca din primavara acestui an Lidl Romania va avea un nou director general, care lucreaza acum la filiala din Polonia a grupului.