Transferul catre o structura de tip parteneriat pentru dezvoltare reflecta strategia generala de redresare a brandului condusa de presedintele si CEO-ul Steve Easterbrook, care include obiectivul pe termen lung de a opera 95% din restaurante in sistem de franciza la nivel global, transmite compania.

McDonald’s are o relatie pe termen lung cu grupul de companii Premier Capital, acesta fiind si partenerul pentru dezvoltarea restaurantelor McDonald’s din tarile baltice (Letonia, Lituania, Estonia), Malta si Grecia. 

Daniel Boaje, in prezent directorul general al McDonald’s Romania, va ramane in acest rol si in cadrul noului parteneriat.

"In ultimii 20 de ani, am investit peste 160 de milioane de euro in restaurantele noastre din Romania", a declarat Boaje.

"Servim anual peste 65 de milioane de clienti, ceea ce inseamna ca peste 180.000 de persoane viziteaza zilnic restaurantele noastre si cafenelele McCafé. Sunt foarte mandru de reusitele obținute de McDonald’s in Romania din momentul in care am deschis prima data usile, in 1995, si sunt foarte incantat sa lucrez cu Melo in aceasta noua etapa a dezvoltarii afacerii".

"McDonald’s este un brand recunoscut si popular in Romania. Suntem increzatori ca acest parteneriat pentru dezvoltare dintre Daniel si Melo va contribui la dezvoltarea businessului si va aduce beneficii pentru clientii si angajatii din Romania", a declarat Ian Borden, presedinte Foundational Markets, McDonald’s Corporation.

"McDonald’s are un rol important in economia Romaniei, dezvoltand peste 300 de parteneriate cu furnizori locali pe parcursul timpului. Peste 26.000 de angajati din Romania au parcurs programele de training McDonald’s si suntem dedicati misiunii de a ramane un angajator responsabil", a mai spus Daniel Boaje.  

"Premier Capital este incantat sa primeasca intreaga echipa McDonald’s Romania in familia ei tot mai mare. E o perioada deosebita pentru noi si suntem pregatiti sa dezvoltam afacerea din Romania", a spus la randul lui Melo Hilli, CEO Premier Capital.

McDonald's este lider al pietei locale, cu 67 de restaurante in 21 de orase si 150.000 de clienti care ii trec pragul zilnic. Are peste 4.000 de angajati si a investit peste 700 de milioane de lei in Romania.

Este si cel mai mare lant de restaurante cu servire rapida din lume, cu peste 32.000 de unitati care servesc in fiecare zi peste 60 de milioane de oameni in peste 100 de tari.