Competitia acerba obliga companiile sa gandeasca creativ si sa vina cu noi metode de castig.

Iata cateva exemple de afaceri, date de Huffington Post, al caror venit se bazeaza intr-o mai mica masura pe ceea ce le-a facut celebre:  

1. McDonald’s castiga cea mai mare parte din profitul sau din perceperea de chirii, nu din vanzarea alimentelor.

2. Compania de productie Lucasfilm a facut mai multi bani din figurinele cu Razboiul Stelelor, decat din filmele propriu-zise.

3. Procentul de 75% din incasarile Tao Las Vegas, cel mai profitabil restaurant din America, a venit de pe urma vanzarilor de alcool, si nu de alimente.

4. Dealerii auto castiga mai mult din programele de finantare si asigurarea de servicii, decat din vanzarile de masini.

5. Statiile de benzina fac mai multi bani din vanzarea produselor alimentare si a accesoriilor pentru masini, decat din benzina.

6. Companiile care produc imprimante castiga, de cele mai multe ori, mai bine din vanzarea tusului.

7. LeBron James, Tiger Woods, dar si alti atleti celebri s-au imbogatit mai degraba de pe urma promovarii de produse, si nu atat din practicarea efectiva a sporturilor pentru care sunt cunoscuti.