Potrivit unui comunicat al companiei, Adrian Ariciu va ocupa funcția de Chief Executive Officer (CEO), preluând atribuțiile lui Roland Ruffing, cel care s-a aflat în această poziție executivă în ultimii patru ani.

Noul lider activează în cadrul grupului german atât la nivel local, cât și internațional, de peste 20 de ani.
Doctor în economie, cu o experiență vastă în dezvoltarea și implementarea strategiilor de business în industria de retail și de comerț cu ridicata, Adrian Ariciu și-a început cariera în METRO Cash & Carry România în martie 2000, în Departamentul Achiziții și Mercantizare pentru Produse Alimentare, ocupând, ulterior, mai multe funcții de management în cadrul companiei precum șef al Departamentului Achiziții Alimente Uscate și sef al Departamentului de Mărci Proprii.

Între 2013 și 2017, Adrian Ariciu a făcut parte din organizația METRO Cash & Carry Ucraina, unde a avut o contribuție decisivă la transformarea modelului de business în comerț cu ridicata. În septembrie 2013, a fost numit în funcția de director al Departamentului Achiziții Alimente Uscate în cadrul METRO Cash & Carry Ucraina, preluând ulterior, funcția de Director de Achiziții (Director Adjunct Managementul Ofertei) pentru ca în 2015 să devină Director Comercial al METRO Cash & Carry din Ucraina.

Reîntors în țară, în octombrie 2017, Adrian Ariciu a preluat funcția de Director Operațiuni în cadrul METRO Cash & Carry România, înainte de a fi numit, în iulie 2018, Director Comercial al METRO Cash & Carry Rusia, cu atribuții directe în zona de management de categorii, prețuri, marketing și aprovizionare.

Adrian Ariciu va prelua funcția de CEO al METRO Cash & Carry România de la 1 octombrie 2020, dupa o perioada de integrare și de transfer al responsabilităților care să asigure o tranziție optimă.

METRO este liderul comerţului cu ridicata la scară mondială, cu sortimente alimentare si non-alimentare, specializată în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor si restaurantelor (HoReCa), precum și ale comercianților independenți.

În întreaga lume, METRO are aproximativ 16 milioane de clienți care pot alege să facă cumpărături într-unul dintre magazinele de format mare, să comande online și să ridice produsele din magazin sau să le fie livrate.

Compania operează în 34 de țări și are peste 100.000 de angajați în întreaga lume. În exercițiul financiar 2018/19, METRO a generat vânzări de 27,1 miliarde euro.