McDonald's pregateste noi miscari de marketing si promovare. Conform jurnalistilor de la Reuters, compania intentioneaza sa scoata din meniurile vandute pentru doar un dolar cartofii prajiti si bauturile carbogazoase, adica cele mai populare si totodata cel mai bine vandute produse in restaurantele francizei.

Oamenii de afaceri, dar si clientii lantului, care au auzit despre intentia McDonald's aproape ca si-au „iesit din minti”. Care este strategia, asadar? Unde vrea sa ajunga grupul cu aceasta miscare?

Inghetata si prajiturele in loc de cartofi si bauturi acidulate

„Poate ca suna putin tulburator, dar este o idee buna si asta deoarece McDonald's vrea sa determine clientii sa treaca la un alt tip de meniu: Extra Value Menu”, au declarat pentru Reuters reprezentantii Burger Business.

Asadar, facand meniul de un dolar (Dollar Menu) mai putin atractiv, va exista o trecere cumva fireasca spre un alt tip de meniu, sustin specialistii.

In acelasi timp, noul tip de meniu pe care McDonald's se pregasteste sa-l lanseze tine mai mult de o strategie de marketing, in timp ce competitorii lantului american incearca toti sa ajunga la produse premium.

Extra Value Menu, noul meniu marca McDonald's va fi disponibil in restaurantele din Statele Unite incepand cu 26 martie si va consta intr-o combinatie de produse curente McDonald's, de la hambugerul Big Mac pana la ice coffee. Pretul meniului va fi mai mare de un dolar, dar nu va depasi doi dolari, noteaza Reuters.

16 dintre restaurantele McDonald's au declarat pentru Reuters ca noua miscare nu va ingropa neaparat meniurile de un dolar, atat de populare pe piata americana. „Dollar Menu va ramane regele si va reprezenta in continuare o baza pentru afacerea noastra. Doar ca vom incepe sa vindem ambele tipuri de meniuri, abordand noi strategii”, a marturisit un manager McDonald's, care a tinut sa-si pastreze anonimatul.

Citeste si:

Coca-Cola si Pepsi schimba reteta pentru a nu fi obligate sa puna pe sticle eticheta cu avertisment de cancer