"Compania are un potenţial ridicat de creştere, fiind direct conectată la dezvoltarea comerţului online şi la evoluţia marketingului digital. Pentru aceste industrii, 2Performant a generat de-a lungul timpului peste 5 milioane de tranzacţii online în valoare de peste 205 milioane de euro. Intermediarul cu care 2Performant colaborează în vederea listării la BVB este Goldring, unul dintre cei mai activi brokeri pe piaţa românească de capital. Cu o activitate de 12 ani pe piaţă, 2Performant dezvoltă şi operează propria platformă integrată de marketing afiliat şi influencer marketing, prin intermediul căreia business-urile pot colabora de la distanţă cu parteneri, afiliaţi şi influenceri. 2Performant este sinonim cu afilierea în România, compania fiind prima care a introdus pe piaţa din ţara noastră marketingul afiliat, în 2009 (la acea vreme business-ul se numea 2Parale)", menţionează compania în comunicat.

În 2019, 2Performant a înregistrat o cifră de afaceri de 3,2 milioane de euro, în creştere cu 20% faţă de 2018. Fondată în anul 2008 de către Radu Spineanu, compania a devenit societate pe acţiuni din 2015 şi tot de atunci este şi auditată.

În 2017, 2Performant a fost una dintre companiile finaliste la prima ediţie "Made in Romania", un program al Bursei de la Bucureşti prin care sunt susţinute companii considerate a avea un important potenţial de creştere şi contribuţie la economia românească.

2Performant este o companie românească de tehnologie ce dezvoltă şi operează 2Performant.com - platformă integrată de marketing afiliat şi influencer marketing. Prin această platformă business-urile pot apela la parteneri, afiliaţi şi influenceri, cu care pot lucra prin cele 2 modele de colaborare disponibile în acest moment: marketing afiliat şi influencer marketing.

Cu o activitate de 12 ani, compania este cea care a lansat în România prima reţea de marketing afiliat sub denumirea 2Parale.ro. Trei ani mai târziu a urmat intrarea în piaţa din Bulgaria. În 2016, platforma şi operaţiunile migrează pe 2Performant.com, o nouă soluţie tehnică şi un mod nou de operare care pun accentul pe self-service şi prepay ca soluţie de plată.

Compania a investit, până în prezent, peste un milion de euro în tehnologie pentru creşterea performanţelor, eficientizarea proceselor, lansarea unei platforme de influencer marketing, uşurarea şi îmbunătăţirea experienţei de utilizare (UX & UI).

În luna iunie, Bittnet Systems, o altă companie românească de tehnologie, listată pe piața AeRO în 2015, devenea prima societate care trecea pe Piaţa Reglementată.