"Am prins anii aceia in care existau bani la populatie, dar nu exista marfa pe raft. Aveam o relatie buna cu directorul comercial al unui en-gros foarte mare de afara, deci n-am facut decat sa satisfac nevoile romanilor care nu gaseau pe rafturile magazinelor altceva in afara de conserve si ghivece cu muscate. Am inceput sa aduc Rexona, Denim, Impulse. Primul milion de marci l-am facut din sampoane, spray-uri si alte articole destinate preponderent femeilor", povesteste Paszkany (foto).

Omul de afaceri a adaugat ca in acele timpuri se putea vinde un produs importat si de noua sau zece ori mai scump in tara, decat costa in strainatate.

"Cumparam fiecare produs cu minimum 39 de centi, maximum 59, si-l vindeam cu trei euro (trei marci, ma rog, pe vremea aia). Comerciantul isi mai punea trei marci. Numai ca trebuia sa cumperi minimum un TIR. Astazi, in comertul en-gros, daca ai un adaos intre 2,5 si 5%, e o afacere foarte buna", a spus Paszkany.

Citeste mai mult pe www.gandul.info!

Sursa foto: Gandul