Retailerul recruteaza deja oameni pentru 15-20 de magazine ce urmeaza sa fie deschise in Corbeanca, Snagov, Saftica, Balotesti si alte zone cu proiecte rezidentiale noi din apropierea Capitalei, potrivit site-urilor de anunturi.

Consultantii din sectorul imobiliar spun ca aceasta este o strategie profitabila pentru un retailer mic.

"Nu exista magazine in zonele respective; ca si localnic, trebuie sa mergi chiar si 1-2 kilometri pana la primul magazin ca sa cumperi produse pentru nevoi primare. In plus, chiriile sunt mult mai mici decat cele in spatiile stradale dintr-un cartier precum Berceni sau Militari", spune un agent imobiliar specializat pe vanzarea de spatii comerciale care nu a dorit sa-i fie mentionat numele.

Retailerii mari precum operatorii de hipermarketuri sau supermarketuri ocolesc aceste localitati pentru ca au nevoie de un flux zilnic de clienti de cateva mii de persoane pe unitate pentru a fi profitabili.

In schimb, o unitate cu o suprafata de 50-100 de metri patrati, similara formatului de magazin dezvoltat de Mic.Ro, are nevoie de doar cateva sute de cumparatori zilnici pentru a supravietui.

Mic.Ro opereaza in prezent aproape 100 de magazine in Bucuresti, care listeaza in special alimente, bauturi si ziare.

Citeste continuarea in Ziarul Financiar