PepsiCo nu intentioneaza totusi sa intre pe piata operatiunilor de productie a telefoanelor mobile.

"Disponibil doar in China, acest efort este similar cu cel al altor produse sub licenta Pepsi, lansate recent la nivel global, care includ articole de imbracaminte si accesorii", a spus purtatorul de cuvant.

El nu a dezvaluit identitatea partenerului cu care va lucra Pepsi si nici alte detalii cu privire la viitorul telefon. 

Mobipicker a fost primul care a dezvaluit ca PepsiCo va lansa un smartphone, denumit Pepsi P1, in 20 octombrie.

Viitorul telefon va avea un display de 5,5 inch, o camera frontala de 5 megapixeli si una dorsala de 13 megapixeli, un procesor de 1,7 GHz si un spatiu de stocare de 16GB. 

PepsiCo are o gama varianta de licente in mai multe categorii de produse. Anul trecut, compania a incheiat parteneriate cu producatorul danez de echipamente stereo si TV Bang & Olufsen precum si cu producatorul italian de incaltaminte Del Toro pentru o gama de produse destinate campaniei sale pe segmentul fotbalului. 

In Romania, Pepsi este reprezentata de Pepsi Americas, care a intrat pe piata locala prin preluarea Quadrant-Amroq Beverages, fostul imbuteliator local al bauturilor PepsiCo, pe care l-a integrat in anul 2006. Compania este, in prezent, al doilea mare jucator de piata locala de soft drinks.