Coca-Cola a raportat un profit net de 2,68 miliarde de dolari sau 59 de centi pe actiune, pentru trimestrul al doilea, fata de 2,79 miliarde de dolari, 61 de centi pe actiune, in perioada similara a anului trecut.

Excluzand unele costuri exceptionale, castigul s-a situat la 63 de centi pe titlu, nivel anticipat de analistii consultati de Bloomberg. 

Grupul se extinde pe pietele emergente pentru a compensa incetinirea din tarile cu economii dezvoltate.

Volumul vanzarilor din Europa a scazut cu 4%, a anuntat, marti, Coca-Cola. Pe piata din America de Nord, scaderea a fost de 1%.  In China, volumul vanzarilor a stagnat, comparativ cu o crestere de 7% in perioada similara a anului trecut. 

La nivel global, volumul vanzarilor a avansat cu 1%, ritm mai lent comparativ cu 3,3%, cat anticipau analistii.

Veniturile au coborat cu 2,6%, la 12,7 miliarde de dolari, in timp ce analistii estimau ca se vor plasa la 13 miliarde de dolari.