In magazin au fost instalate cinci aparate care imprastie mirosuri imbietoare. Ideea i-a venit unei angajate care si-a dat seama ca nu toti clientii sunt impresionati de ambalaj.

"Cam 75% din ceea ce percepem drept gust vine de fapt de la un alt simt, mirosul. Acesta e un detaliu important cand trebuie sa vinzi alimente", a declarat femeia.

Jurnalistii CNN au vrut sa testeze dispozitivele si o membra a echipei a fost legata la ochi si plimbata prin supermarket. In functie de miros si-a dat seama la ce raion se afla.

Si clientii au avut aceleasi reactii. Ba mai mult spun ca au fost astfel tentati sa cumpere lucruri care nu erau trecut pe lista de shopping.

Si multi chiar fac asta. Drept dovada, in magazinul respectiv a fost inregistrata o crestere a vanzarilor cu 5%, in cele trei luni de cand au fost instalate aparatele de imprastiat arome. Metoda este totusi controversata: unii spun ca, in acest fel, cumparatorul e manipulat sa cheltuiasca mai mult.

Citeste si:

Cum te influenteaza muzica din magazine sa cumperi mai mult

Cele 15 trucuri secrete prin care supermarketurile incearca sa te faca sa cumperi mai mult