Analistii consultati de Bloomberg anticipau venituri de 8,57 miliarde de euro.

Renault si rivalul PSA Peugeot Citroen, cel mai mare producator auto din Franta, si-au redus estimarile privind vanzarile totale de autoturisme din Europa in acest an. Recesiunea din statele zonei euro a impins piata la minimul a doua decenii.
Contractia pietei auto europene a contribuit si la declinul cu 26% al profitului operational al constructorului german Volkswagen in primul trimestru, respectiv cu 56% in cazul grupului Daimler.

Cursul de schimb a avut un impact negativ de 251 milioane de euro in veniturile grupului francez in primul timestru. Variatia monedelor din Argentina si Brazilia fata de euro a avut cel mai puternic efect negativ.

Livrarile in Europa ale Renault au scazut cu 12% in primul trimestru. Grupul a inrautatit prognoza privind contractia pietei auto de la 3%, cat anticipa anterior, la 5%. Peugeot a revizuit de asemenea negativ estimarea privind declinul pietei europene, de la 3-5% la 5%.

Vanzarile Renault in regiunea Eurasia, care include si fostele state sovietice, au urcat cu 21%. Livrarile in Orientul Mijlociu si Africa au avansat cu 9,1%, iar cele catre piata din Asia-Pacific cu 3,8%.

Renault a consemnat un declin de 8% pe piata din America de Nord si America de Sud. Scaderea a fost influentata puternic de declinul grupului cu 19% in Brazilia, unde o fabrica Renault a fost inchisa in cadrul unui proiect de extindere a productiei.