Profitul net a scazut si el cu 4,9% in ritm anual, pana la 280,3 milioane euro. In schimb, numarul unitatilor vandute a crescut cu 2,6% pana la 2,055 miliarde lazi. 

Compania a precizat ca majorarile de doua cifre inregistrate in Nigeria, Romania si Ucraina au ajutat ca volumul vanzarilor pe pietele emergente sa creasca cu 2,5%, in pofida declinului pe piata din Rusia.  

In cazul Romaniei, volumul vanzarilor a crescut cu 11% in 2015, dupa o scadere de 6% in 2014. Vanzarile de apa imbuteliata au crescut cu 7% in ritm anual.  

"Sunt multumit de progresele noastre in 2015. Volumele au crescut pe toate segmentele, pentru prima data in ultimii cinci ani, iar marjele s-au imbunatatit semnificativ. In 2016, vom continua sa luam masuri pentru a raspunde provocarilor specifice fiecarei tari" a declarat directorul general de la Coca-Cola HBC, Dimitris Lois.  

Coca-Cola HBC a fost infiintata in Grecia in 1969, dar in 2013 a decis sa-si mute sediul fiscal din Grecia in Elvetia, iar listarea principala a actiunilor sa se realizeze la Bursa de la Londra, in ideea de a-si imbunatati accesul la pietele de capital.  

Operatiunile Coca-Cola HBC acopera 28 de tari, majoritatea din Europa, deservind peste 560 de milioane de oameni.

Coca-Cola HBC Romania, membra a Grupului Coca-Cola Hellenic, este cea mai mare companie din industria bauturilor non-alcoolice din Romania.