Totodata, Victoria's Secret a raportat record de vanzari in ultimii trei ani, in ciuda crizei financiare care i-a distrus competitorii, ca Frederick's of Hollywood.

Secretul companiei de lenjerie consta in campaniile de marketing costisitoare, sustinute de-a lungul anilor. Iar evenimentul cel mai important pentru imaginea brandului este show-ul de prezentare pe care il organizeaza in fiecare an.

In 1995, Victoria's Secret a cheltuit 120.000 de dolari pentru organizarea acestui show. Anul trecut, costurile spectacolului extravagant au urcat la 13 milioane de dolari.

Prezentarea companiei de lenjerie a devenit o traditie in America, adunand in 2012 peste 9 milioane de telespectatori. Compania stie foarte bine sa se promoveze, angajand idolii noii generatii, cum ar fi Justin Bieber, care sa le aduca cat mai multi clienti tineri.

 „Prezentarea noastra este urmarita, intr-un fel sau altul, in peste 200 de tari, fie in print, fie pe Facebook, YouTube sau la televizor. Este un eveniment care nu poate fi ratat de femeile tinere din Statele Unite. Prin intermediul acestui show adolescentele invata sa mearga pe tocuri inalte”, declara, in 2011, seful de comunicare al companiei, Ed Razek, pentru Business of Fashion.

Brandul este, de asemenea, foarte atent cu targetul caruia i se adreseaza. In timp ce Frederick's of Hollywood s-a limitat doar la lenjeria excentrica, Victoria's Secret a lansat linia PINK, mult mai potrivita pentru adolescente.

"Cred a secretul din spatele succesului Victoria's Secret este foarte simplu: tone de reclame, online, in print si in magazine, si accesorizarea magazinelor in asa fel incat acestea sa para fresh si proaspat alimentate de fiecare data cand clientii vin la cumparaturi”, explica Brian Sozzi, analist in cadrul NBG Productions.