In suplimentul dedicat acestei retrospective, redactia celui mai puternic ziar de business din Romania publica prima pagina a sase dintre editiile sale, incepand cu numarul 1, aparut la 16 noiembrie 1998, si trece prin editiile 500, 1.000, 1.500, 2.000, 2.500.

Cu titlul „Irakul s-a predat”, ZF deschidea, in urmă cu 12 ani, drumul publicatiei care s-a dovedit a fi vocea autorizata a economiei romanesti.

Ziarul Financiar a tinut pasul cu ritmul pe care a trebuit sa-l surprinda in acesti ani de foc: cresteri de la 1 la 10 intr-un deceniu, multiplicari constante ale business-ului, explozii chiar in unele sectoare de activitate.

 „In multe privinte, Ziarul Financiar traieste acum intr-o epoca pe care a cerut-o prin pozitia sa de-a lungul timpului de incurajare a capitalului privat, a iesirii statului din economie, de incurajare a investitiilor straine, de crestere a intermedierii bancare, deci a creditarii, de integrare rapida in Uniunea Europeana, in mecanismele globalizarii”, spune redactorul-sef al ZF, Sorin Pislaru.

Ziarul Financiar este publicatia de business cu cel mai mare numar de abonamente de pe piata locala, cu o medie de 10.571 de abonamente pe editie, potrivit celor mai recente cifre de difuzare anuntate de Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT), pentru perioada aprilie-iunie 2010.

Totodata, Ziarul Financiar este cotidianul de afaceri cu cea mai mare audienta - 185.000 cititori, in medie, pe editie, conform celor mai recente date furnizate de Studiul National de Audienta, realizat de BRAT, in perioada iulie 2009 - iulie 2010.