Jennifer Telfer si-a pornit propria afacere cu perne in forma de animale, dupa ce a vazut ca fiul ei scotea umplutura jucariilor de plus si dormea pe ele.

In 2003, ea si sotul ei si-au deschis firma CJ Products si au inceput sa vanda perne in forma de animale intr-un mall, doar in timpul sarbatorilor de iarna.

Cand comenzile au fost mai mari decat productia, ea a decis ca e timpul sa-si extinda afacerea. La finele lui 2010, ea a reusit sa vanda perne atipice in valoare de 300 de milioane de dolari.

In 1989, studentul Brian Scudamore astepta sa-si plateasca comanda la coada la McDonald's, cand a vazut un camion care ridica gunoiul. A sesizat oportunitatea, asa ca a cumparat un camion cu 700 de dolari si a pus bazele afacerii The Rubbish Boys. La scurt timp, a renuntat la studii pentru ca nu reusea sa imbine antreprenoriatul cu facultatea. In prezent, sunt deschise puncte de colectare in toate orasele din Nordul Americii si in Australia. In 2008, compania a obtinut venituri de 100 de milioane de euro.

Bani din optimism. Asa poate fi rezumat succesul a doi antreprenori care au facut bani buni din inscriptionarea tricourilor cu sloganul "Viata e frumoasa". Pentru ca totul mergea ca pe roate, sloganul este acum trecut si pe servetele, cani de cafea sau lese pentru caine. Asa ca, anul trecut, cei doi frati Bert si John Jacobs au obtinut venituri de 100 de milioane de euro.

Stilul de viata sanatos si-a pus amprenta si pe alimentele consumate si cosmeticele folosite de populatie. Burt Shavitz vindea miere, iar Roxanne Quimby era somera. Impreuna cei doi au inceput sa produca lumanari din ceara de albine, pe care le vindeau la targuri din micile orasele americane in anii '90. In scurt timp, si-au extins activitatea la cosmetice si parfumuri. Pana in 2007, cei doi antreprenori au vandut cosmetice in valoare de 250 de milioane de dolari.

Bucatarul Steve Ells era angajat la un restaurant de lux din San Francisco cand a luat decizia de a-si deschide propriul local. Sursa de inspiratie? Micile localuri in care se servea taco. Asa ca a pus bazele Chipotle, in Denver, Colorado, - un fast-food atipic pentru iubitorii de burrito. Acum, lantul de restaurante numara peste 1.000 de unitati si a obtinut vanzari de jumatate de miliard de dolari, doar in primul trimestru din 2011.

Citeste si

6 lucruri pe care nu le stiai despre industria internetului. De ce denumirile produselor Apple incep cu "i" si cum face Facebook bani

Omul din spatele succesului Android. Seful care si-a impartit bonusul de cateva milioane de dolari cu angajatii