"BCR va continua sa incurajeze plata facturilor prin echipamente automate in detrimentul platilor la ghiseele bancii, recent banca instaland o retea de 400 de astfel de aparate. Daca urmarim evolutia numarului de tranzactii facute de clienti cu ajutorul unui casier si cele facute fara ajutorul unui casier, adica de client insusi prin internet banking, POS, ATM, automate bancare, observam o crestere de la o medie anuala de 68% in 2011, la 73,5% in 2012, ajungand in decembrie 2012 la aproximativ 76%", a declarat intr-un comunicat Bogdan Marin, director executiv Canale Retail din cadrul bancii.

Astfel, reiese ca exista un apetit tot mai mare al clientilor BCR pentru operatiuni cu numerar prin canalele automate (ATM, self service) si fara numerar prin canalele electronice (POS, internet banking).

Depunerea de numerar in conturile curente proprii efectuate la echipamentele acceptatoare de numerar sau ghiseele bancii este gratuita.

BCR a dezvoltat conceptul de Self Service prin instalarea unei retele de 400 de ghisee automate, valoarea investitiei ridicandu-se la circa doua milioane de euro.

Clientii persoane fizice ai bancii au realizat anul trecut tranzactii prin internet si telefon in valoare de peste 20 miliarde lei, cu aproape 30% mai mult decat in anul anterior.