LASTING Software a descoperit astfel ca institutiile bancare isi pot reduce costurile cu pana la 530.000 de euro pe an prin aplicarea "unui sistem de management avansat al costurilor de telefonie" si ca adoptarea unei astfel de solutii reduce in medie cu 42% costurile totale pentru convorbiri. 

"In primul an de la implementarea unei solutii complete de management al costurilor de telefonie, in functie de infrastructura bancii, costurile scad cu minim 150.000 de euro. In cazul unei banci de mari dimensiuni, cu un sistem intern de telefonie foarte complex, economiile se pot ridica pana la 530.000 de euro. Procentual, reducerile de costuri se incadreaza intre 30 si 55%. Ulterior, media anuala a economiilor este de circa 250.000 de euro", se arata intr-un comunicat de presa al LASTING.

Oficialii LASTING spun ca economiile se pot face prin "facturari corecte si reale conform contractului cu operatorul", "optimizarea pachetelor alese in functie de costurile reale", "gestionarea corespunzatoare a bugetului de telefonie prin analiza raportului telefonie fixa/telefonie mobila", dar si prin "urmarirea si limitarea exceselor angajatilor, adica a convorbirilor in interes personal".

Banca ar trebui sa investeasca pentru asta in medie 150.000 de euro, urmand sa-si recupereze banii in aproximativ opt luni de la implementarea aplicatiei.

Unitel este solutia dezvoltata de catre LASTING Software pentru managementul costurilor de telefonie. Scopul principal al aplicatiei este reducerea costurilor si mentinerea unei evidente foarte stricte a acestora. Printre clienti Unitel se numara: Banca Transilvania, Consiliul Judetean Braila, Lafarge Ciment, Mega Group, OTP Bank, Primaria Sibiu, Unicredit Tiriac Bank.