Compania ofera o reducere de 30% la vanzarile de Credite care sunt folosite pentru a cumpara bunuri virtuale si pentru plata altor servicii in momentul in care utilizatorii se joaca pe Facebook. Dezvoltatorii de jocuri vor fi nevoiti sa utilizeze Creditele exclusiv de la 1 iulie, a declarat Deborah Liu, marketing manager de produs la Facebook.

Facebook a anuntat ca o astfel de reducere merita, deoarece compania planuieste sa continue cresterea sistemului prin adaugarea mai multor optiuni de plata in tot mai multe tari.

"Am crescut una dintre cele mai de succes povesti tehnologice din ultimii doi ani", a spus Liu. Potrivit acesteia, compania "lanseaza acest sistem cu mai mult de cinci luni in avans, in scopul de a initia noi colaborari cu dezvoltatorii".

Facebook a inceput testarea modalitatii de plata cu Credite cu unii dezvoltatori in 2009. Se spune ca ele sunt folosite acum in peste 350 de aplicatii provenind de la 150 de dezvoltatori, ceea ce reprezinta peste 70% din volumul tranzactiilor de bunuri virtuale de pe Facebook.

Citeste continuarea in Gandul!