"De exemplu, oferim cate 10 puncte pentru fiecare factura de minim 40 ron platita prin intermediul retelei noastre de ATM-uri, iar reincarcarea cardurilor de transport Card Activ RATB precum si a cartelelor Orange si Vodafone genereaza puncte pentru clienti asemenea tranzactiilor de cumparaturi din magazine", a continuat acesta.

BCR isi rasplateste clientii care folosesc cardurile cu puncte de loialitate astfel: pentru cardurile de debit, clientii  acumuleaza 1 punct la fiecare 2 lei (respectiv 1 EUR/USD) cheltuiti, iar pentru cardurile de credit recompensa este dubla deoarece programul implica acumularea a cate 1 punct la fiecare 1 leu (respectiv 1 EUR) utilizat.

Valoarea unui punct este de 0,006 lei, respectiv 0,006 EURO sau USD pentru conturile in valuta. Punctele aferente tranzactiilor se inregistreaza cu fiecare plata efectuata si acestea sunt returnate clientilor in conturi in forma monetara trimestrial.

Scopul campaniei este incurajarea folosirii cardului ca mijloc de plata direct, iar rezultatele se observa in cresterea atat a numarului cat si a volumului de tranzactii efectuate la comercianti. Comparativ cu luna martie 2009, in martie 2010 numarul de tranzactii efectuate cu cardurile BCR direct la comercianti a crescut cu 34%, iar volumul tranzactionat, a crescut cu 26%. Cea mai mare bonificatie pentru utilizarea cardului acordata in lei a fost de 212 RON, iar cea mai mare bonificatie in valuta a fost de 360 EUR”, a mai spus Igor Zganjer.

Urmatorul pas pe care ii vom face in planul de extindere al programului de loialitate va fi sa organizam campanii in parteneriat cu comercianti cheie de pe piata de retail din Romania. Aceste campanii vor aduce castiguri suplimentare, in puncte si servicii, utilizatorilor de carduri BCR,“ a adaugat oficialul BCR.

BCR, membra a Grupului austriac Erste, este o banca universala ce se adreseaza atat clientilor retail cat si celor corporate.

Incont.ro este disponibil si in varianta pentru mobil: m.incont.ro!