Topul include agentiile Media Investment (The Group), Zenith Media (Centrade Saatchi&Saatchi), Initiative (Lowe&Partners), Starcom MediaVest Group (Leo Burnett) si Optimum Media Direction Plan & Buy (OMG). Agentiile Mindshare Media si Mediaedgecia, ambele parte a grupului Ogilvy Group Romania, nu au comunicat datele pe 2010, in timp ce in 2009 obtineau afaceri de 25,7 si respectiv 30,6 milioane de euro, scrie Ziarul Financiar.

Pe primul loc in topul din acest an se afla agentia Media Investment a grupului The Group, cu afaceri de 45 milioane de euro, in crestere cu circa 10 milioane de euro.

"Cifra de afaceri a Media Investment a crescut in 2010 fata de 2009 datorita adaugarii de «new business». Am castigat pitch-uri in 2010, am adaugat clienti noi si totodata s-au adaugat pentru un an intreg (2010) bugetele unor clienti castigati de agentie in ultima parte a anului anterior", a spus Zoltan Szigeti, actionar alaturi de Mihaela Nicola si Bogdan Nicola in cadrul The Group.

The Group, brandul ce reuneste 17 firme de media, comunicare si marketing, a raportat pentru anul trecut afaceri cumulate de 108,8 milioane de euro, in crestere cu 24 milioane de euro fata de anul anterior.

El mai spune ca si in primele sase luni ale acestui an cifra de afaceri a Media Investment este cu 8% mai mare decat in perioada similara a anului trecut, iar avansul se datoreaza tot adaugarii de noi clienti.

Citeste si

Marirea si decaderea euro. Cum s-a ajuns la criza datoriilor suverane si ce sanse are moneda unica sa-i reziste

HP catre Apple: "Ai castigat!". Compania renunta la sistemul webOS si la productia de tablete