Vicepresedintele Credit Europe Bank, Omer Tetik, aflat la sucursala din Brasov, confirma faptul ca mai mulţi clienti au venit sa isi verifice conturile, insa nu sunt multi cei care retrag banii.

Acesta a precizat, totusi, ca pana joi dimineata au fost depuse trei cereri de inchideri de cont.

Omer Tetik a spus ca banca  a inceput deja sa despagubeasca clientii care au ramas fara bani in conturi.

"Ne pare rau pentru necaz. Deja am inceput sa facem platile, sa despagubim clientii, vom continua si maine. (...) Asta se poate intampla peste tot, nici noua nu ne convine", a spus Tetik.

Credit Europe Bank a inceput, la 30 iulie, o ancheta interna pentru investigarea sesizarilor primite din partea unor clienti, care au reclamat ca le-au disparut banii din conturile deschise la sucursala Brasov a institutiei de credit, iar pe 5 august a sesizat Parchetul.

Pana in prezent, 11 clienti ai bancii au sesizat Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorilor (CJPC) Brasov ca le-au disparut banii din conturi, cele mai mari sume retrase din conturile unor persoane fiind de 204.000 de lei si 73.000 de euro.

In urma sesizarilor primite, CJPC Brasov a aplicat bancii o sanctiune de 50.000 si a dispus ca in timp de 15 zile sa restituie clientilor banii.

De asemenea, banca va mai fi amendata cu cate 50.000 pentru fiecare sesizare facuta de catre clienti in legatura cu disparitia banilor din conturi.

Intr-un comunicat al Credit Europe Bank se arata ca banca a restituit primele sume clientilor ai caror bani au disparut din conturile deschise la sucursala din Brasov a institutiei de credit si va continua platile in cursul zilei de joi.