Creditele destinate consumului personal reprezinta 91,9% din total, respectiv 1,056 miliarde lei, creditele industriale, 5,3% (60,5 milioane lei), iar creditele auto, 2,8% (32,5 milioane lei). 

Creditele de tip revolving (inclusiv cardurile de credit) au scazut de la 49% la 48%, imprumuturile de nevoi personale detin o cota de 43%, avand o crestere cu 2%, iar creditele la POS au scazut de la 10% la 9%. 

Creditele auto au fost destinate in proportie de 83% achizitiei de vehicule noi, in scadere cu 2% fata de aceeasi perioada din 2014, si in proportie de 17% achizitiei de vehicule second hand, cu o crestere de 2%. 

Ca valoare finantata, creditele mai mari de 10.000 euro au crescut cu 3% fata de aceeasi perioada din 2014, iar cele intre 5.001 si 10.000 euro, cu 1%. 

Creditele cu valori pana la maximum 1.000 euro si cele intre 1.001 si 5000 euro au inregistrat scaderi de 2% fata de valorile din iunie 2014. 

In ceea ce priveste ponderea creditelor pe categorii de varsta ale debitorilor, pentru persoane peste 55 de ani a crescut de la 28% la 29%, intre 45 si 55 de ani a urcat de la 21% la 22%, iar pentru cei intre 25 si 35 de ani a crescut de la 19% la 20%.

Ponderea creditelor acordate persoanelor cu varsta cuprinsa intre 35 si 45 de ani si celor sub 25 de ani a inregistrat o scadere de 1%, respectiv 2%. 

Din totalul finantarilor acordate in functie de gen si din punctul de vedere al situatiei civile a clientilor, 54% au fost credite pentru persoane de gen masculin si 46% pentru persoane de gen feminin. Dintre acestia, 63% au declarat ca sunt casatoriti, fata de 37% necasatoriti. Aceste valori s-au pastrat la un nivel constant in perioada analizata. 

In functie de nivelul de educatie, ponderea creditelor acordate persoanelor cu studii elementare a crescut de la 13% la 15%, in pentru cei cu studii medii a scazut de la 52% la 50%. Pentru cei cu studii superioare s-a mentinut la 35%. 

In functie de venitul net al clientilor IFN care au accesat un credit de consum, categoria de venituri cuprinse intre 501 si 1.000 lei reprezinta o pondere de 47%, cea intre 1.001 si 1.500 lei reprezinta o pondere de 24%, fiind urmata de veniturile intre 1.501 si 2.000 lei cu o pondere de 10%.  

ALB reprezinta 78% din totalul pietei creditului de consum IFN din Romania si este membra a Federatiei Creditului de Consum din Europa - Eurofinas.