In cadrul testelor a fost incarcat podul cu sarcini in situatii diferite si s-au facut masuratori privind deplasarile in plan vertical si orizontal ale elementelor structurii de rezistenta, astfel incat sa se asigure nivelul prevazut de siguranta al pasajului.

Cat timp iti ia sa treci Pasajul Basarab cu 50 km/h? VIDEO

Pasajul Basarab, gata de inaugurare. Pretul? Dublu fata de costul initial VIDEO

Pasajul Basarab va realiza legatura rutiera si de tramvai intre Bulevardul Nicolae Titulescu - Soseaua Orhideelor - Podul Grozavesti -Bulevardul Vasile Milea (pentru circulatia tramvaielor), respectiv Soseaua Grozavesti, intregindu-se astfel inelul principal de circulatie al Municipiului Bucuresti in partea de nord-vest. Proiectul cuprinde doua traversari majore de obstacole, a raului Dambovita peste podul existent largit si a caii ferate in zona Garii de Nord.

Viaductul principal al pasajului are o lungime totala de 1450 de metri - din care 117 metri Podul pe Arce peste raul Dambovita, respectiv 340 de metri Podul Hobanat peste zona Garii de Nord -, cu bretele de acces la pasaj de 1126 metri lungime si rampe de acces de 1250 m.

Pe pasaj, in zona Podului Hobanat va fi realizata statia de tramvai dotata cu scari fixe, lifturi si escalatoare menite sa asigure legatura intre nivelul peroanelor statiei si nivelul solului, precum si cu statia de metrou Basarab.

Citeste si

BNR inaspreste creditarea: avansul la imprumuturile imobiliare in euro va fi de 30%. Creditul de consum, limitat la 5 ani

Renault lanseaza noi modele de Duster, Sandero Stepway si Fluence in America Latina. Vezi cum au fost modificate GALERIE FOTO