Zara Dampney (24) si Shauna Mullin (26) si-au transformat echipamentul intr-un "panou" de reclame. Pe posteriorul celor doua vor fi trecute doua coduri. Cand utilizatorii le vor scana cu ajutorului unui smartphone, ei vor fi redirectionati catre site-ul sponsorului.

Reprezentantii firmei de pariuri Betfair spun ca este pentru prima data cand o companie isi face reclama in acest fel, iar publicul este garantat. "Am ales aceasta metoda pentru ca este o parte a corpului care atrage atentia si este fotografiata cel mai mult", spune Andy Lulham de la Betfair.

Reclamele vor fi afisate in timpul turneului de volei din 9-15 august, 2012.

Publicul-tinta este si el unul numeros, nu mai putin de 15.000 de persoane vor putea urmari de pe peluza de langa stadion intregul eveniment.

Citeste si

Ministerul Turismului va plati peste un milion de euro pe brosuri de promovare turistica

Bursa a coborat cu 4,4% in prima parte a sedintei, sub presiunea scaderilor de pe pietele externe