Din costul total al celor doua tronsoane, contributia din fonduri europene este de 724 milioane euro, diferenta de 126,7 milioane euro fiind achitata de la bugetul de stat. 

"Aprobarea finantarii europene pentru aceste doua proiecte va duce si la cresterea ratei de absorbtie a fondurilor europene la MTI pana la sfarsitul anului, urmand ca in 2012 si 2013 sa cheltuim integral cele doua miliarde de euro alocate pentru proiectele de infrastructura rutiera. In urmatoarele saptamani vor incepe efectiv si lucrarile la aceste proiecte, dupa finalizarea perioadei de proiectare prevazute in contractele semnate in lunile mai si iunie", a declarat intr-un comunicat ministrul transporturilor, Anca Boagiu

Tronsonul Nadlac-Arad

Lungimea: 38,8 km

Proiectul include si constructia unui drum de legatura intre Nadlac si DN7 in lungime de 5,91 kilometri, a doua poduri, 11 pasaje, trei noduri rutiere, a unui centru de intretinere si a doua zone de servicii

Costul total: 240,25 milioane euro. Contributia UE: 213,88 milioane euro. 

Termen de finalizare: 2013.

Tronsonul Orastie-Sibiu

Lungime: 82,07 km

Cost total: 610,45 milioane euro. Contributia UE: 510,15 milioane euro fonduri nerambursabile

Proiectul prevede constructia a noua poduri, trei viaducte, 25 de pasaje, opt noduri rutiere, a doua centre de intretinere si a patru zone de servicii

Termen de finalizare: 2013