"Statiile Jiului si Parc Bazilescu au o lungime de 2,62 km cale dubla de metrou. Costul investitiei se ridica la 72,5 milioane de euro fara TVA. In anul 2011 au fost alocati 27 milioane euro pentru lucrari si echipamente- instalatii electrice si instalatii generale, automatizare, telecomunicatii, cale de rulare si sina a 3-a, finisaje spatii tehnice si spatii publice", a anuntat Ministerul Transporturilor.

Seful Guvernului a apreciat ca finalizarea acestui proiect va ajuta la fluidizarea traficului in Capitala si poate fi considerata drept o dovada ca Bucurestiul reprezinta pentru guvern "un obiectiv prioritar" de investitii.

"Guvernul va continua lucrarile la alte tronsoane, respectiv Drumul Taberei si legatura cu aeroportul Otopeni, o parte dintre lucrari urmand sa fie demarate chiar in acest an", a spus Emil Boc.

Probele tehnologice la cele doua statii au inceput la jumatatea lunii iunie. Dupa aceasta investitie, lungimea retelei de metrou din Bucuresti a crescut la 68,6 km cale dubla, cu 51 de statii.

In prezent, magistrala 4 de metrou are patru statii (Gara de Nord 2, Basarab 2, Grivita si 1 Mai).

Citeste si:

Isarescu: Cursul de echilibru este o "cutie neagra". Efectul de turma este dominant in sistemul bancar VIDEO

SUA, cu un picior in groapa. De ce vrea S&P sa retrogradeze la minim ratingul Americii