Cum procedezi?

Dupa ce completeaza detaliile transferului in aplicatia Internet Banking, clientii primesc un SMS pe telefonul mobil inregistrat in sistemul bancii, care contine codul de autorizare a tranzactiei, format din sapte cifre. Tranzactia va fi efectuata numai dupa ce clientul introduce codul de autorizare primit pe telefonul mobil. Codul este unic pentru fiecare plata realizata prin intermediul serviciului Internet Banking.

Metoda de autorizare a tranzactiilor prin SMS nu presupune existenta niciunui alt dispozitiv. Clientii au nevoie doar de un calculator conectat la Internet si de telefonul mobil pentru a putea efectua plati prin intermediul serviciului Internet Banking oferit de banca.

Despre seviciul Internet Banking

Serviciul Internet Banking al Millennium Bank este disponibil non-stop, atat pentru persoanele fizice, cat si pentru companii. Acesta permite clientilor sa-si administreze toate produsele pe care le-au contractat de la banca. Serviciul ofera acces la toate conturile, depozitele, cardurile si creditele, iar clientii pot efectua orice tip de tranzactie: pot sa plateasca facturi sau rate la credite, sa constituie depozite etc.

Comisioanele pentru tranzactiile operate prin Internet Banking sunt cu 50% mai mici fata de cele de la ghiseu.

De asemenea, serviciul le permite clientilor sa-si predefineasca o lista de beneficiari pentru plati viitoare, sa-si modifice codul PIN pentru card, precum si limitele de tranzactionare la bancomate si la plati la comercianti. Serviciul poate fi accesat de pe orice tip de calculator.

Aproximativ 60% din clientii Millennium Bank au contractat serviciul Internet Banking. 80% din numarul tranzactiilor efectuate de clientii bancii in luna decembrie 2009 au fost realizate prin intermediul serviciului Internet Banking, iar volumul acestora a fost de aproape 195 de milioane de lei.