Cresterea veniturilor s-a datorat in special strategiei de majorare a cotei de piata, mai ales pe zona de corporate, unde, desi piata s-a comprimat cu 8-10%, MedLife a avansat constant in ultimii trei anii, cu peste 40%, anunta compania, potrivit Mediafax.

Spre deosebire de piata corporate, care a scazut in acest an, piata de retail (platitori cash) a stagnat in 2012 si in aceste conditii MedLife a reusit un avans de 16%.

Compania a inregistrat un numar de peste 5.000 pacienti pe zi in zona de ambulatoriu, fata de 4.000 pe zi anul trecut, si de peste 1.500 de pacienti internati pe zi in zona de spital, fata de 650 pe zi anul trecut. Cresterea numarului de pacienti este semnificativa, dar nu s-a reflectat proportional si in incasarile din retail care au crescut mai putin fata de anul trecut din cauza scaderii puterii de cumparare si, implicit, a veniturilor per client. 

"Este probabil pentru prima data in ultimii ani cand criza financiara si-a pus amprenta si asupra sectorului medical privat. Puterea de cumparare a romanilor a scazut, boom-ul investitiilor de anii trecuti in unitati noi sau retehnologizare s-a temperat, iar piata in sine a stagnat, sau a crescut cel mult cu 2-3%. In pofida acestor conditii, MedLife a castigat semnificativ cota de piata si a mentinut estimarile legate de cifra de afaceri, fiind una dintre companiile cu cea mai buna dinamica a business-ului pe piata de profil. Mai mult, au existat premise sa ajungem la 60 milioane euro sau chiar sa depasim aceasta cifra, dar fondurile incasate de la CAS au fost sub cele estimate", a declarat Mihai Marcu, presedintele Consiliului de Administratie MedLife.