2020 este anul în care Dr.Max intră oficial în viața românilor cu peste 400 de farmacii în toată țara, acoperind cele mai importante orașe și zone geografice. Printre alte orașe de pe harta României, Dr.Max va fi prezent în București, Cluj, Timișoara, Brașov și Constanța.

Prin achiziția Grupului A&D Pharma în 2018, Dr.Max este, în acest moment, un jucător de top pe piața farmaciilor din România.

Dr.Max pune accent în special pe nevoile pacienților cu afecțiuni cronice, ale seniorilor și ale tinerelor mame.

“Vrem să contribuim la îmbunătățirea nivelului de sănătate, pornind de la nevoile reale ale consumatorilor care se află în centrul modelului nostru de business. Acest lucru se reflectă în tot ceea ce reprezintă brandul Dr.Max: un raport excelent calitate-preț, proximitate, oferte personalizate și servicii de relații cu clienții la cele mai ridicate standarde. Sperăm că românii vor descoperi în Dr.Max un partener de încredere pentru o viață mai sănătoasă, un partener care le oferă produse și servicii de calitate la prețuri accesbile. Prin tot ceea ce facem, ne dorim să devenim prima alegere a oamenilor atunci când vine vorba de achiziționarea de produse farmaceutice”, a declarat Cezar Zaharia, CEO A&D Pharma Group.

Brandul Dr.Max este prezent și în Cehia, Slovacia, Polonia, Serbia și Italia, oferind o gamă extinsă de medicamente și servicii farmaceutice.

Cu o experiență de peste 25 de ani pe piața locală, A&D Pharma este unul dintre cele mai mari grupuri farmaceutice din Romania, care oferă servicii de retail farmaceutic și distribuție de medicamente, având o cifră de afaceri de peste 900 de milioane de Euro în 2019 și peste 5.000 de angajați.

A&D Pharma deține două linii de business, ambele de importanță strategică: linia de distribuție de medicamente și linia de retail pharma.

După o analiză detaliată a nevoilor consumatorilor români în ceea ce privește piața de retail a farmaciilor, Grupul A&D Pharma a decis să raspundă nevoilor pieței cu două branduri distincte: Dr.Max și Sensiblu. Lanțul de farmacii Sensiblu va continua, astfel, să răspundă nevoilor clienților din mediul urban, în căutare de produse de frumusețe și wellness, prin oferte premium, locații de top și servicii de cea mai bună calitate, în peste 200 de farmacii din România. Cu această nouă strategie de retail, A&D Pharma își propune să devină lider pe piața de profil din România.