Si-a construit propria sala de jocuri. A confectionat-o din cutii de carton, in magazinul de piese auto al tatalui sau. Daca la inceput oamenii erau prea grabiti pentru a arunca o privire la maldarele de cartoane haios accesorizate, astazi businessul micului antreprenor are peste 200.000 de fani pe Facebook si se bucura de promovare in intreaga presa americana.

"Numele meu este Caine, am noua ani si-mi place sa ma joc", isi incepe micul antreprenor povestea.

Ii place atat de mult sa se joace incat s-a gandit sa-si deschida propria sala de jocuri. Nu s-a lasat invins de lipsurile financiare ale parintelui sau. Caine Monroy a apelat la cutii de carton, mult scotch si cateva calculatoare pentru a construit propriile jucarii. A pus la bataie toate electronicele pe care le avea, jucariile noi, dar si cele vechi pentru a concepe diverse jocuri. Cand le-a terminat le-a depozitat in magazinul de piese auto al tatalui sau.

"Adora sa construiasca, sa vada cum functioneaza fiecare jucarie in parte. Le desface pe toate, dupa care petrecem foarte mult timp sa le construim la loc, dar asta conteaza mai putin", povesteste George, tatal acestuia.

Visa cu ochii deschisi la ziua in care clientii se vor ingramadi sa-i vada creatiile, sa le incerce. Putini erau insa la inceput cei care se opreau din agitatia cotidiana pentru a-si acorda cateva minute de relaxare. A avut insa noroc pentru ca primul client i-a fost un regizor, care a realizat ulterior un filmulet despre locul de joaca din magazinul auto.

"Intr-o zi am intrat in atelierul de piese auto. Cautam un maner pentru usa autoturismului meu, un Corolla din '96. Am gasit insa acolo o multime de jocuri, toate confectionate din carton de un tanar care m-a intrebat daca mi-ar placea sa ma joc. L-am intrebat cum functioneaza si mi-a spus ca pentru un dolar pot sa ma joc de doua ori, iar pentru doi dolari primesc un cupon cu 500 de incercari. Am luat cuponul", povesteste regizorul Nirvan Mullick in filmuletul creat chiar de el, postat ulterior pe Youtube.

Mullick a fost cel care l-a ajutat pe antreprenorul in varsta de noua ani sa-si promoveze mai bine afacerea. I-a creat o pagina pe Facebook unde a indemnat oamenii sa vina sa se joace in „sala de jocuri” conceputa de Caine. Zeci de copii, dar si adulti s-au aratat induiosati si surprinsi de initiativa micului antreprenor. Au dat buzna efectiv in magazinul de piese auto al tatalui sau, facandu-l pe Caine cel mai fericit “om de afaceri”.

Cu ajutorul donatiilor primite prin intermediul paginii de pe retea de socializare, dar si prin biletele vandute in “sala de jocuri” Caine`s Arcade, pustiul de noua ani a reusit sa stranga pana acum 120.000 de dolari, bani pe care-i va folosi pentru a merge la colegiu.

Mullick este de parere ca nu suma stransa este impresionanta, ca nu banii fac aceasta lectie data de un copil de noua ani sa conteze. "Este vorba mai degraba despre emotiile si nostalgia pe care filmuletul le-a declansat in oameni. Le aduce aminte despre cum e sa fii copil, doar privind cum un baietel incearca sa-si vada visul devenit realitate", concluzioneaza regizorul care a transformat in realitatea dorinta micului antreprenor.