Aceeasi regula se aplica si in mediul online. Retelele sociale ajuta utilizatorii sa devina mai creativi, chiar si cand vine vorba despre cartile de vizita.

Iata cele mai tari carti de vizita de pe Pinterest si am vorbit cu sufletele creative din spatele lor.

Utila si practica totodata, cartea de vizita conceputa de Adrian Likins a atras atentia prin formatul neconventional. Mai mult, tanarul spune ca altii i-au furat ideea, realizandu-si propriile variante.

Designerul Matt Van Ekeren a vrut o carte de vizita, care "merge dincolo de o interactiunea traditionala de afaceri, aceea care "iti da de gandit dupa prima intalnire”.

Van Ekeren este designer si animator in Brooklyn, New York. A lucrat pana acum cu diverse branduri vestimentare, lanturi hotelieri si organizatii non-profit.

Cum a inceput insa nebunia cartilor creative? A vrut sa-si creeze o carte de vizita care sa atraga imediat atentia interlocutorului. S-a hotarat apoi sa-si graveze literele pe o bucata de hartie nonconformista.

„Reactia a fost fantastica. Oamenii au avut tendinta a acorda o mai mare atentie cartii de vizizta”, povesteste Van Ekeren.

Courtney S. Danforth a extins comunicarea dincolo de accentul muncii

Courtney S. Danforth, asistent universitar la Colegiul din Nevada, a vrut ca personalitatea lui puternica sa iasa in evidenta, lucru pe care l-a ilustrat in propriile carti de vizita. Rezultatul final a fost extrem de atractiv. "Aceste carti de vizita stimuleaza foarte bine conversatiile, atrag atentia intr-un mare fel", a explicat Danforth pentru Business Insider.

Carte de vizita din birou reciclat

„Am fost inspirat de designerii profesionisti care au vrut sa creeze ceva memorabil”, spune Byrom, creatorul cartii de vizita confectionate din lemn.

"A fost un succes pentru mine intrucat reprezinta marimea si dimensiunea necesara pentru a-i obliga pe oameni sa o pastreze la ei", a afirmat Byrom. "Ai intotdeauna un avantaj daca oamenii cu care conversezi incep sa zambeasca", a adaugat el.

Byrom nu si-a adaugat pe cartea de vizita numarul de telefon sau adresa de mail, ci doar numele site-ului sau. Motivul este ca partenerii sai de afaceri sa-si arunce un ochi mai intai peste site-ul sau pentru a-i vedea lucrarile, convinsi fiind astfel de aptitudinile sale.