"Mi-am spus ca, daca nu-l fac eu, il face altcineva, si m-am apucat de treaba"

Ideea e simpla: a reunit in acelasi loc mai multe site-uri de reduceri.

"Site-ului meu ii facusem fond portocaliu cu floricele, apoi am pus acolo alte patru site-uri de reduceri care deja existau pe piata. In scurt timp, site-ul meu a inceput sa creasca de la sine, fara sa fac eu mare lucru. Acum, dupa cateva luni, are 80.000 de vizitatori unici pe luna. Ceea ce am facut eu prin CautaReduceri.ro a fost ca am reunit intr-un singur loc, al meu, mai multe site-uri de reduceri. Functioneaza ca un fel de Google pentru reduceri", povesteste Matei Pavel.

"Apoi, din octombrie 2010 si pana acum au mai aparut inca 15 - 20 de site-uri dupa ideea noastra", adauga el. In fiecare zi, 500 - 600 de oameni fac cumparaturi prin intermediul site-ului sau.

Castiga toata lumea: cumparatorul (plateste mai putin), firma care ofera reducerile (isi face reclama si isi fidelizeaza clientela), site-ul de reduceri si Matei (primesc comision).

Citeste continuarea reportajului pe www.gandul.info!