Serviciile orientate catre multumirea clientilor au facut ca popularitatea lantului american de fast-food, In-N-Out Burger, sa creasca exponential.

In-N-Out este in prezent evaluata la aproximativ 1,1 miliarde de dolari, transmite Bloomberg.  

De-a lungul anilor, familia lui Torres a dezvoltat afacerea de la un simplu stand ridicat in 1948 de catre bunicii ei, pana la nivelul unui imperiu al fast food-ului.

In-N-Out este faimos pentru burgerii sai uriasi, ingredientele proaspete, dar, mai ales, datorita micilor citate biblice care apar pe ambalaje.

Compania detine 280 de restaurante in cinci state, iar anul trecut a avut incasari de 625 de milioane de dolari.  

Lynsi Torres este insa o persoana retrasa, care nu si-a dorit niciodata sa fie in atentia publicului. Mai mult, se pare ca unii dintre angajatii ei nici macar nu o cunosc.  

"Nu am idee cine e. Nici macar nu stiam ca este vorba de nepoata fondatorilor", a declarat Janet Lowder, consultant al unuia dintre restaurante.  

"Am fost in aceasta industrie de mult timp, dar nu cred ca am vazut vreodata pe cineva din familie la intalnirile din domeniu. Sunt foarte retrasi. Asta e politica lor", a afirmat si Bob Goldin, vice-presedintele unei firme de cercetare din industria alimentara. 

Mostenitoarea imperiului fast-food se bucura si de o casa de de 1.500 de metri patrati, in valoare de 17 milioane de dolari, dotata cu 16 bai, piscina si teren de tenis.