Jessica Alba a reusit sa stranga o finantare de 27 milioane de euro pentru dezvoltarea brandului sau, noteaza Business Insider. General Catalyst Partners, Lightspeed Venture Partners si Institutional Venture Partners (IVP) sunt cei trei mari jucatori de pe piata capitalurilor de risc, convinsi de propunerea de afaceri a artistei.

Honest Company, firma condusa de Jessica Alba, Christopher Gavigan, Brian Lee si Sean Kane produce si furnizeaza produse ecologice, la preturi destul de accesibile (scutece, servetele si produse pentru baie si piele, detergent pentru haine, suprafete si detergent de vase).

Totodata, firma ofera abonamente lunare de servicii, pachete personalizate de produse, inclusiv scutece, servetele, produse pentru pielea bebelusilor si pentru ingrijirea casei, livrate direct la usa clientilor din Statele Unite. Un procent din vanzari este donat catre o organizatie non-profit.

“Coplesitor este feedback-ul pozitiv pe care l-am primit de la lansare. Ne-a aratat ca trebuie sa ne dedicam in continuare timp si sa investim resurse pentru dezvoltarea produselor si a comunitatii”, marturiseste Jessica Alba, presedinta Honest Company.

„Vom contribui la cercetarile necesare in asigurarea celor mai bune produse non-toxice pentru nou-nascuti si familie”, spune Neil Sequeira, managerul firmei de investii General Catalyst.

“Aveam doi copii, unul de trei ani si jumatate si altul de sase luni, cand Brain si Jessica mi-au spus despre ceea ce ei faceau, si anume. Imediat am vazut oportunitatea. Toti parintii vor produsele cele mai bune si mai sigure pentru copiii lor”, afirma si Jeremy Liew, managerul Lightspeed Venture Partners.

Citeste si:

"Hainele" noi nu au intotdeauna succes. 7 companii care au gafat cu noile logo-uri FOTO