Din peisajul bucurestean au disparut in ultimii patru ani peste 60 de cafenele. Domeniul a fost afectat de criza si de scaderea puterii de cumparare a romanilor, dar s-a lovit si de probleme precum chiriile prea mari sau preturile neadaptate noii realitati economice. Centrul istoric a rasturnat insa situatia in ultima perioada - peste 150 de localuri genereaza anual afaceri de 150-200 de milioane de euro , cifre estimate doar sa creasca.

Dupa ce a inchis in 2009, dupa nici un an de existenta, cafenelele Testa Rossa, un pariu facut aparent intr-un moment nepotrivit, omul de afaceri Marius Ghenea redeschide prima cafenea sub acest brand in centrul istoric al Capitalei, cu o investitie de jumatate de milion de euro.

Conceptul reinventat al cafenelelor Network Lounge Bar & Club by Testa Rossa Caffe, care aduc in plus un lounge bar si club, vor atinge pragul de profitabilitate cel mai probabil incepand cu debutul sezonului cald, daca nu chiar mai devreme, dupa cum apreciaza Marius Ghenea.

Cititi povestea antreprenorului Marius Ghenea pe www.businessmagazin.ro.