"Si astazi ar fi bine sa se rezolve situatia proprietatii acelor terenuri, daca nu ar fi interese pentru desfiintarea Aeroportului Baneasa. Aeroporturile din Europa, si aici fac referire si la Romania, nu pot functiona fara o instalatie de balizaj corespunzatoare. Aeroportul Baneasa nu a fost finalizat in mod intentionat. Aeroportul Baneasa a ramas in urma. In ultimii 10, ani instalatia de balizaj nu a fost finalizata pentru ca, probabil, se urmareste inchiderea aeroportului", a spus Mitrea, potrivit Mediafax.

Fostul ministru al Transporturilor a mai spus ca, atunci cand a facut parte din guvernul PSD, a dat o hotarare de guvern privind suprafata de teren care era rezervata activitatii aeroportului.

Miron Mitrea a mai spus in fata magistratilor ca, in mandatul sau la Transporturi, au existat situatii in care a trebuit sa demoleze cu buldozerele anumite constructii de la capatul pistei, care incalcau regimul de inaltime.

In august 2008, fostul director general al Aeroportul Baneasa, Sorinel Ciobanu, a fost trimis in judecata de procurorii Directiei Nationale Anticoruptie (DNA), alaturi de alte cinci persoane, fiind acuzat ca a aprobat un schimb de terenuri intre SN AIBB si o persoana fizica, prin care a adus societatii un prejudiciu de peste patru milioane de euro.

Procurorii DNA au dispus trimiterea in judecata a lui Sorinel Ciobanu, fost director general si presedinte al Consiliului de Administratie al Societatii Nationale Aeroportul International Bucuresti - Baneasa (SN AIBB), Mihaela Olivia Iacob, fost sef al Serviciului juridic, Florin Paul Fulger, director tehnic, Antonela Oana Tone, fost director economic, precum si a Luizei Maria Bulat, lucrator comercial in cadrul Serviciului contractari, acuzati de abuz in serviciu contra intereselor publice, in forma calificata, prin care au adus societatii un prejudiciul de peste patru milioane euro.

Alaturi de acestia, a fost trimis in judecata avocatul Iulian Bogdan Nastase, acuzat de abuz in serviciu contra intereselor publice, in forma calificata.