Potrivit organizatorilor, noutatea cu care expozitia va fi aceea ca standurile sunt dotate cu ochelari VR (realitate virtuala), cu care vizitatorii pot sa vada casele si apartamentele de vanzare.

“Posibilitatea de a experimenta spatiul virtual al viitoarei case este imensa. Ochelarii VR nu inlocuiesc omul de vanzari, clientul are nevoie de explicatii privind detaliile locuintei, insa cu ajutorul lor poate sa vada ceea ce i se prezinta. Practic usuram decizia de cumparare a vizitatorului prezentandu-i chiar si 10 ansambluri rezidentiale prin ochelarii VR, apoi urmand sa decida pe care il va si vizita”, a declarat Mihai Cima, managing partner Universum Events.

Imobiliarium tinteste sa atraga peste 10.000 de vizitatori, carora le ofera cel putin 6.000 de locuinte de la peste 60 de dezvoltatori imobiliari din Capitala.

“Si in cazul Imobiliarium, folosim acelasi tip de inregistrare online, My Connector, testat cu succes in peste alte 100 de evenimente. Vizitatorii se inscriu pe site, unde precizeaza zona de interes si tipul de locuinta pe care il cauta, iar la intrare primesc o bratara personalizata. Cand ajung la standul cu oferta care-i intereseaza, bratara este scanata si ramane in contact cu expozantul si dupa incheierea evenimentului. Astfel, facilitam legatura dintre cerere si oferta, expozantii vor avea leaduri clare, iar vizitatorul va putea evita reluarea aceluiasi discurs, la fiecare stand”, a adaugat Adrian Stanescu, project manager Imobiliarium.

Expozitia Imobiliarium se desfasoara intre 5 si 7 mai, la Baneasa Shopping City din Bucuresti, iar accesul vizitatorilor va fi gratuit, pe baza inregistrarii online pe www.imobiliarium.ro.