Profitul, marimea business-ului si veniturile recomanda aceste branduri pe lista Forbes.

Cel mai valoros brand din lume, la capitolul sport, Nike, valoreaza nici mai mult, nici mai putin de 15,9 miliarde dolari. Valoarea sa a crescut cu 1,4 miliarde din 2007, anul in care Forbes a intocmit primul clasament pe aceasta tema. In ultimii 5 ani, actiunile companiei au crescut cu 65%.

Lista completa a celor mai valoroase branduri din sport

Afaceri

1. Nike (15.9 miliarde dolari)

2. ESPN (11.5 miliarde dolari)

3. Adidas (6.8 miliarde dolari)

Evenimente

1. Super Bowl (470 milioane dolari)

2. Summer Olympic Games (348 milioane dolari)

3. FIFA World Cup (147 milioane dolari)

Atleti

1. Tiger Woods (38 milioane dolari)

2. Roger Federer (29 milioane dolari)

3. Phil Mickelson (26 milioane dolari)

Echipe

1. New York Yankees (363 milioane dolari)

2. Manchester United (293 milioane dolari)

3. Real Madrid (255 milioane dolari)