Ciocolata Ritter Sport și-a câștigat în instanță dreptul exclusiv la forma pătrată, într-o dispută cu Milka

Ritter Sport
Batoanele de ciocolată marca Ritter Sport sunt singurele care pot fi vândute sub forma unui pătrat în Germania, a decis joi Curtea Federală de Justiţie (BGH), transmite DPA.
Decizia finală a BGH vine după mai mulţi ani în care compania elveţiană Milka a încercat să elimine monopolul de care se bucură Ritter Sport pentru ciocolată în formă de pătrat.
Cu toate acestea, judecătorii de la curtea din Karlsruhe au decis că forma de pătrat nu oferă produsului Ritter Sport o valoare suplimentară care să influenţeze cumpărătorii să o aleagă în raport cu alte batoane de ciocolată, scrie Agerpres.
Potrivit judecătorilor, consumatorii văd în forma pătrată un indiciu că acea ciocolată a fost produsă de o anumită companie şi în consecinţă o asociază cu anumite aşteptări privind calitatea.
Ritter Sport a fost înfiinţată în 1912 şi are sediul la Waldenbuch, în apropiere de Stuttgart. Potrivit legendei, forma pătrată a ciocolatei Ritter Sport a apărut în 1932 când co-fondatoarea Clara Ritter a decis că batoanele de ciocolată trebuie să încapă într-un buzunar normal al unei jachete sport.
Compania a înscris forma pătrată a ciocolatei ca marca înregistrată la mijlocul anilor 1990 iar Milka încearcă de 10 ani să obţină dreptul de a înregistra propria sa ciocolată pătrată.
Mai multe despre: #Ritter Sport#ciocolata
Pe acelasi subiect:
Prima pagina pe scurt:
Elon Musk a promis un premiu de 100 mil. dolari celui care oferă cea mai bună tehnologie pentru captarea emisiilor de dioxid de carbon
Liberalizarea prețurilor la energie. Ce pași trebuie să urmeze cei care vor să încheie un nou contract de electricitate pe piaţa liberă
Italia se confruntă cu cea mai gravă recesiune de după război. Moody s amenință Roma cu retrogradarea, dacă nu folosește eficient resursele de la UE

Comentarii (0)