Un grup de oameni, destul de "vocal", a devenit atunci extrem de nervos. Nike este o companie lacoma, urca preturile la pantofii sport intr-o perioada de criza economica si ii marketizeaza catre adolescenti care nu si-i pot permite, au argumentat ei.

Se pare ca pana la urma versiunea standard a pantofului va costa 180 dolari, iar cea souped-up va ajunge undeva la $ 270.  Tehnologia Nike + de pe ultima varianta iti poate permite sa urmaresti cat de sus poti sa sari si cat de repede poti sa alergi. 

Au un look destul de salbatic (mai ales in aceste culori). Si tu ai numai doua posibilitati in ceea ce priveste acesti pantofi, scriu cei de la Business Insider: sa-i iubesti ori sa-i urasti.

Nike marketizeaza noul produs cu o campanie axata pe opulenta vag veche, similara cu ceea ce au facut cu Air Yeezy II by Kanye West. 

Iata cum isi descriu cei de la Nike super pantoful:  "Inspirat din nasterea si frumusetea unui diamant, comparatiile metaforice alearga paralel cu cariera lui James. Diamante dintre scoarta Pamantului si mierzul super incins, locul unde intensitatea schimba structura carbonului de-a lungul timpului".  

Diamantele sunt proiectate in design, la fel ca hieroglifele si obeliscurile din cel mai recent  Yeezy.

Foto: Business Insider/ Nike