Promotia a fost anuntata pe blogul companiei si tot acolo se precizeaza ca aceasta incearca sa vina in ajutorul oamenilor, pentru a contrabalansa masurile de austeritate luate de guvernul britanic, cum ar reducerea alocatiilor pentru copii sau plata concediului de maternitate.

Aceste reduceri sunt complet inutile, mai ales ca diferenta economisita de autoritati este oricum de trei ori mai mica decat rata inflatiei. Singurul rezultat va fi ca mamele si familiile, in general, o vor duce mult mai rau in 2013. Pe deasupra, alocatiile pentru copii vor fi si ele reduse cu 15%. De ce nu este guvernul in stare sa vina cu un plan care sa nu forteze mana unei importante parti a fortei de munca din tara sa aleaga intre cariera si a avea un copil?”, scrie pe blogul companiei.

In perioada 11-13 ianuarie este randul bancherilor si al jurnalistilor sa beneficieze de reducerile la sticlele de vin.

Cum se simt oare bancherii sau analistii economici de fiecare data cand ii criticam pentru criza economica actuala? Nu au facut nimic rau ca sa merite acest stigmat”. In acelasi mod, Oddbins ia apararea jurnalistilor, despre care sustine ca “nu toti urmaresc vedetele pentru a le surprinde in ipostaze compromitatoare, si nu toti asculta telefoanele”.

In weekendul dintre 18 si 20 ianuarie nemtii sunt cei privilegiati. “Germanii au fost primii care au ridicat capul din recesiune si au incercat sa indrepte lucrurile, in timp ce vecinii lor, printre care si britanicii, erau prea ocupati sa cheltuiasca fara rost”.

Pentru ultimul sfarsit de saptamana din ianuarie, compania de vinuri ii indeamna pe oameni sa lase la o parte prejudecatile despre roscati, amintindu-i pe cativa reprezentanti de seama ai acestora, printre care atletul Greg Rutherford, actorii Damien Lewis si Christina Hendricks sau Printul Harry.

In plus, producatorul promite ca orice persoana care se inscrie in una din aceste categorii, poate beneficia de un bonus surpriza.