"Studentii care participa la program vor primi cate 370 de lei pentru cele trei saptamani de practica din cadrul programului. Peste 100 de companii, clienti ai Adecco, au anuntat deja ca vor sa participe la proiect, printre acestea aflandu-se Nokia, Siemens, Bosch, Nestlé, Fujikura Automotive, Leoni, Electrolux sau Kronospan, care vor pune la dispozitie anual, in medie, cate 3-5 locuri de practica", a spus Alexandra Cioclov, manager de marketing in cadrul proiectului.

Proiectul, care se va desfasura pe o perioada de trei ani, vizeaza selectia a cate 420 de studenti in fiecare an, care sa fie instruiti si consiliati pentru orientarea in cariera. In functie de rezultatele pe care le vor avea la evaluarile din cadrul proiectului, 210 dintre acestia vor fi inscrisi anual la programe de training - de comunicare si discurs public, de management si leadership, de negociere sau de lucru in echipa- pentru ca ulterior sa faca practica in companii.
 

Citeste mai departe in Ziarul Financiar.