"Echipa implicata in proiect este formata din profesionisti cu experienta de peste 15 ani in marketing, in companii precum Pepsi, Beiersdorf, General Electric sau L’Oreal", se arata intr-un comunicat al Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT), transmis de Mediafax.

Firma va asigura in urmatorii trei ani consultanta ministerului la coordonarea activitatilor de promovare a brandului turistic al Romaniei, incepand cu elaborarea, implementarea si verificarea executiei planurilor anuale de marketing turistic, impreuna cu terti parteneri (agentii de publicitate/relatii publice/media).

Totodata, EMC va asista ministerul la controlul bugetului anual de marketing, precum si in toate procesele activitatii de promovare, respectiv creatie, productie, planificare si cumparare media, relatii publice, comunicare on-line, cercetare si monitorizare.

Firma va fi implicata in toate etapele acestor procese, de la elaborarea caietelor de sarcini pentru achizitiile necesare, la evaluarea si selectarea prestatorilor precum si managementul relatiei cu operatorii economici selectati.

Etapa de evaluare a presupus ca membrii echipei sa faca dovada ca detin experienta similara in derularea a cel putin unui proiect cu valoare de cel putin 10 miloane de euro, fiind punctate, totodata, o serie de criterii precum numarul de proiecte de marketing in care membrii echipei au experienta, vechimea in activitatea de marketing, experienta in corporatii multinationale, vechimea in pozitia de director de marketing, precum si numarul de branduri lansate, in cazul managerului de proiect.

Creata in 2008, de catre Cristina Gheorghe si Eusediu Margasoiu, EMC South Central Europe - The Network a fost selectata in urma unei licitatii la care criteriul de atribuire a fost pretul cel mai scazut.

Brandul turistic va fi promovat in Germania, Franta, Marea Britanie, Italia, Austria, SUA, Spania si Rusia.

Crearea si promovarea brandului turistic, finantate din fonduri europene, fac parte dintr-un proiect de promovare a potentialului turistic al Romaniei, pentru care sunt alocate 75 milioane de euro pana la finalul anului 2013. Din aceasta suma, aproape 74 de milioane de euro sunt destinate promovarii brandului.

Citeste si:

Pietele financiare se calmeaza. Leul s-a apreciat, astazi, in raport cu euro, dolarul si francul elvetian

Benzina se ieftineste masiv. Motorina ramane cu pretul neschimbat