Ionut Radulescu este doar unul dintre cei revoltati ca si-au pierdut banii si si-au ratata vacanta. Ar fi trebuit sa petreaca 10 zile in regim all inclusive la un hotel de lux din Antalya. In ajunul plecarii, a aflat ca va ramane acasa. "1.400 de euro am pierdut. Practic, acum incercam ca organele legii sa grabeasca ancheta", spune el.

Georgeta Stefan trebuia sa ajunga in Franta, dar acum si-a pierdut orice speranta ca va recupera vreodata banii platiti pe vacanta de care nu s-a mai bucurat. "Nu stim care sunt sansele noastre. Ca sa ne recuperam bunurile, sunt sanse foarte mici", marturiseste aceasta.

Din pacate, oricum nu exista bani pentru acoperirea prejudiciului. Firma de lichidatori care a inventariat bunurile agentiei de turism nu prea are ce sa scoata la licitatie. "Preluam documentele, facem o expertiza contabila, avem si o corespondenta cu asiguratorii, vom vedea ce se va intampla", explica Bogdan Alic, reprezentantul firmei lichidatoare.

Pentru recuperarea banilor, cei 200 de pagubiti au de urmat un drum destul de anevoios. Ei trebuie sa dea in judecata atat agentia de turism, cat si societatea de asigurari. Vestea proasta este, insa, ca firma care le-a vandut vacantele nu are active care sa poata sa fie scoase la vanzare.

Pagubele sunt destul de insemnate, daca ne gandim ca fiecare dintre pagubiti a platit intre 400 si 2.000 de euro pentru vacanta pe care nu au mai avut-o. Ulterior, pagubitii au aflat ca rezervarile au fost facute, dar banii s-au oprit la agentia care i-a incasat de la ei si nu s-au dus mai departe catre operatorii din turism.