Natura salbatica, neatinsa de civilizatie, va fi elementul care va fi scos in evidenta de brandul turistic al Romaniei, care va fi lansat la finele saptamanii in curs la Bucuresti, nu la Vatra Dornei, asa cum fusese anuntat initial.

"In urma cercetarii facute in opt tari-tinta, s-a stabilit ca Romania este competitiva in strainatate prin natura neatinsa", a spus ministrul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Elena Udrea, la emisiunea "Dupa 20 de ani", difuzata duminica de Pro TV.

Ea nu a vrut sa divulge niciun element al brandului, insa surse din cadrul ministerului au indicat ca sloganul va fi centrat pe Muntii Carpati, iar culoarea predominanta va fi verde.

De altfel, inca de luna trecuta Udrea preciza ca in niciun caz sloganul nu se va referi la litoral, care nu este o destinatie prioritara pentru a fi promovata. Brandul este realizat de asocierea THR - Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - Taylor Nelson Sofres.